Hodnocení obchodu
Doporučuji
Jiný způsob skladování kapucínků...?
(Administrátor)
Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci. Po osobní dohodě jsme kapucínky vyměnily za nové. Tento Váš komentář nás posunul dále!
1. Do této doby jsme od našich dodavatelů (přímých výrobců) nepředpokládali, že může být zboží vadné. Zpřísnili jsme kontrolu našich dodavatelů z ČR.
2. Byla nám odebrána značka Heureka - Ověřeno zákazníky. Neměli jsme dostatečný počet hodnocení. Do této doby jsme měli 100% a jedna reakce s hodnocením 50% nám odebrala certifikát. Opět jsme museli zabrat a posunout se o krok dále. 7.3.2017 jsme certifikát dostali zpět.
Ještě jednou díky. Možná se to zdá jako maličkost, jeden komentář a hodnocení 50% ale pro nás to byl velký krok dopředu ve zlepšení!
Vážím si našich pravidelných a dlouhodobých zákazníků jako je právě paní Gabriela Jánská! :-)
Děkuji. Jakub Hájíček
Mám s obchodem předchozí výbornou zkušenost Rozhodně doporučuji pro velký výběr a rychlé dodání.
maximální spokojenost, velký výber, hezké prostředí, milá obsluha....
Prijemna obsluha, perfekt domluva, moznost ochutnat, co kupuju. Spoluprace jiz roky, uplne v pohode. Kava vynikajici.
super
Můžu jedině doporučit - vyzkoušejte.
Provozovatele tohoto obchodu znám již delší dobu a vím, že prodává vždy pečlivě vybrané a kvalitní zboží za velmi dobré ceny. Personál se v prodávaném zboží vyzná, je ochotný a zákazníkovi rád poslouží a poradí. Tento obchod rozhodně doporučuji.
doporučuji
Velká spokojenost.
Doporučuji, pro kvalitní zboží a příjemný přístup.
V oblasti kávy, věcí a přístrojů s ní spojených perfektní.
jasná a rychlá komunikace, kvalita nabízeých výrobků
příjemné prostředí rádi tam nakupujem ano
Doporučuji
Objednala jsem zatím jen jednou a všechno dorazilo v pořádku. Uvítala bych při potvrzení objednávky informaci o termínu dodání. Stejně tak při převzetí zásilky nebyla žádná informace, že už je zboží na cestě. O dodávce jsem se dozvěděla, až když stál dopravce přede dveřmi.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci a hodnocení.
Řešíme tento problém s přepravce DPD, kde jsme celý týden volali zákazníkům jestli byli informování předem a výsledek byl ten, že část zákazníku byla informována a část ne, i když balíky zadáváme přes jeden stejný systém dopravy.
Omlouvám se za tuto skutečnost a věřím, že při příští objednávce bude již vše tak jak by jste si představovala.
Děkuji
Jakub Hájíček
Výborná komunikace a perfektní přístup k zákazníkovi. DOPORUČUJI !
odborníci na pravém místě, super, doporučuji